Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Curriculum, Instruction and Assessment in Japan (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
162
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138604551
N° edición
1

Curriculum, Instruction and Assessment in Japan (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)

Koji Tanaka; Kanae Nishioka; Terumasa Ishii (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Curriculum, Instruction and Assessment in Japan (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés) - Koji Tanaka; Kanae Nishioka; Terumasa Ishii

Libro Físico

60,36 €

63,54 €

Ahorras: 3,18 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 27 de Mayo y el Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Curriculum, Instruction and Assessment in Japan (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)"

This book provides a comprehensive overview of the history and current status of policy, research and practices of curriculum, classroom instruction and assessment in Japan. It outlines the mechanism of curriculum organization and the history of the National Courses of Study, and assesses the theories of academic ability model. It also discusses in detail the history of "Lesson Study" – a characteristic teaching practice in Japan which utilizes groups, and reviews the history of educational assessment in Japan. Case studies on the practice of portfolio assessment in the Period for Integrated Study, as well as the practice of performance tasks in subject-based education are illustrated to show various examples of teaching practices.Curriculum, Instruction and Assessment in Japan explores: • Child-centered Curriculum and Discipline-Centered Curriculum  • Theories based on Models of Academic Achievement and Competency  • Various Methods for Organizing Creative Whole-Class Teaching  • Performance Assessment in Subject Teaching  A good guideline for those who would like to use the idea of "Lesson Study" in order to improve their own teaching and management practices and a reference to all working in educational improvement, this book will be of interest to educators and policymakers concerned with curriculum practices or those with an interest in the Japanese education system.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes