Compartir
Da Indireccionalidade a Retranca (en Portugués)
Gonzalez Vazquez, Mercedes (Autor)
·
Servizo De Publicacións Da Universidade De Vigo
· Bolsillo
Da Indireccionalidade a Retranca (en Portugués) - Gonzalez Vazquez, Mercedes
7,60 €
8,00 €
Ahorras: 0,40 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis ListasSe enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 13 de Mayo y el
Martes 14 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Da Indireccionalidade a Retranca (en Portugués)"
Nos estudos de comunicaci¢n intercultural defndese que malia aaparente liberdade de expresi¢n que te¤en os falantes para secomunicar na s£a lingua, as diversas culturas ?mecanismos de controlsubconsciente? parecen ir moldeando a fala das sociedades ata o puntode lles imprimir un estilo comunicativo propio. Este libro cntraseprincipalmente na an lise de tres caracter¡sticas discursivasexistentes en todas as linguas: a indireccionalidade, a atenuaci¢n e a evidencialidade, s que lles sumamos a retranca. Pretndese po¤er enrelaci¢n estes catro trazos ling¡sticos coa imaxe estereotipada-proveniente do exterior- do estilo comunicativo galego e, asemade,tentarase demostrar que esta imaxe est fondamente distorsionada poloprisma dende onde somos observados. A distorsi¢n evidnciase ¢comprobar que moitos outros grupos culturais integran as tresprimeiras caracter¡sticas discursivas como parte das s£as pr cticascomunicativas sen recibir as connotaci¢ns estereotipadas que se lleatrib£en ¢ falante galego. Veremos que o amplo mapa das culturas deixa transparentar m£ltiples modos comunicativos transmitindo cada undeles unha forma de concibir a comunicaci¢n e as relaci¢ns humanas.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Portugués.
La encuadernación de esta edición es Bolsillo.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.