Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Delivering Excellence in Health and Social Care (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0335208886
ISBN13
9780335208883
N° edición
1

Delivering Excellence in Health and Social Care (en Inglés)

Moullin (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Delivering Excellence in Health and Social Care (en Inglés) - Moullin

Libro Nuevo

55,27 €

58,18 €

Ahorras: 2,91 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 16 de Mayo y el Miércoles 05 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Delivering Excellence in Health and Social Care (en Inglés)"

...this is going to be a very useful book. it provides an authoritative overview of approaches to quality management contextualised to health and social care. - joe walsh, independent management consultant, formerly assistant director of social services at the royal borough of kingston upon thames
...the authors wealth of knowledge of the public sector is drawn upon to provide an array of interesting and apposite case studies which illustrate his main themes. as a consequence the book will be useful, not only to those who want an academic perspective, but to anyone concerned with improving the service that they provide. - david fillingham, director of nhs modernisation agency

many organizations in health and social care are striving to implement the ideas of organizational excellence, performance measurement and process improvement, in the context of a large number of government initiatives including the nhs plan, best value, clinical governance and quality protects. this book provides a clear explanation of the whole area and includes a wide variety of case studies and examples within health and social care, including the voluntary sector.

the book gives extensive guidance on the use of the excellence model, but it does much more than just describe how to use the model. it provides practical guidance on how to deliver services focussed on patients and service users, on how organizations can lead, motivate and involve their staff, on partnerships and user involvement, and the vital area of process improvement. there is also a major section on performance measurement.

written by a senior lecturer at sheffield hallam university, who is also a director of south yorkshire excellence, and a member of trent regional health authoritys modernisation board, delivering excellence in health and social care will be of considerable value to managers at all levels in health and social care.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes