Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Design Thinking: Creativity, Collaboration and Culture (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
245
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9783030565572

Design Thinking: Creativity, Collaboration and Culture (en Inglés)

Ning Gu (Autor) · Michael J. Ostwald (Autor) · Ju Hyun Lee (Autor) · Springer · Tapa Dura

Design Thinking: Creativity, Collaboration and Culture (en Inglés) - Lee, Ju Hyun ; Ostwald, Michael J. ; Gu, Ning

Libro Físico

219,50 €

231,05 €

Ahorras: 11,55 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Design Thinking: Creativity, Collaboration and Culture (en Inglés)"

This book presents new ways of facilitating design thinking, through the combination of cognitive design strategies and information technologies. It provides readers with an in-depth understanding of the traditional and digital design processes and activities that are employed in architecture, computational design, communication design and graphic design.The book is divided into three parts: Part I, which focuses on creativity, uses evidence derived from empirical studies to develop an understanding of the way computational environments shape design thinking and may lead to more inventive outcomes. Part II considers the cognitive dimensions of design teams, crowds and collectives. It investigates the ways digital design platforms promote interactive and collective thinking. Lastly, Part III addresses culture, examining the linguistic and cultural context of the globalised design ecosystem.Providing valuable insights into design thinking, this book helps readers engage with their local and global environments. It will appeal to academics, researchers and professionals with an interest in understanding design thinking in the context of creativity, collaboration and culture.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes