Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada ecers-e,the four curricular subscales extension to the early childhood environment rating scale (ecers), wit (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.7 x 21.1 x 0.5 cm
Peso
0.18 kg.
ISBN
0807751502
ISBN13
9780807751503
N° edición
0004

ecers-e,the four curricular subscales extension to the early childhood environment rating scale (ecers), wit (en Inglés)

Kathy Sylva (Autor) · Iram Siraj (Autor) · Brenda Taggart (Autor) · Teachers College Press · Tapa Blanda

ecers-e,the four curricular subscales extension to the early childhood environment rating scale (ecers), wit (en Inglés) - Sylva, Kathy ; Siraj, Iram ; Taggart, Brenda

Libro Nuevo

46,06 €

48,48 €

Ahorras: 2,42 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 30 de Mayo y el Martes 18 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "ecers-e,the four curricular subscales extension to the early childhood environment rating scale (ecers), wit (en Inglés)"

ECERS-E is designed to be used with the Early Childhood Rating Scale-Revised (ECERS-R), an internationally recognized measure of quality in education and care written by Thelma Harms, Richard M. Clifford, and Debby Cryer. It not only complements the ECERS-R but extends the scales to provide additional insights into important aspects of literacy, mathematics, science, and environment, as well as practices related to issues of diversity. Given the current focus on emerging literacy and numeracy skills, the ECERS-E provides unique guidance on the kinds of environments that enhance learning in preschool settings. The curriculum domains within the scales bear important relationships to children's (age 3-5) cognitive and social/behavioral developmental outcomes. Using the ECERS-E alongside the ECERS-R gives users a more complete picture of what a high-quality early childhood education program can look like. It can be used by program directors, teaching staff, agency staff, and in teacher training programs. Convenient organization: Literacy Items: Print in the environment Book and literacy areas Adults reading with children Sounds in words Emergent writing/mark making Talking and listening Mathematics Items: Counting and application of counting Reading and representing simple numbers Activities: Shape Activities: Sorting, matching and comparing Science and Environment Items: Natural materials Areas featuring science/science materials Activities: Non living Activities: Living processes Activities: Food preparation Diversity Items: Planning for individual learning needs Gender equality and awareness Race equality and awareness

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes