Compartir
Employee Surveys That Work: Improving Design, Use, and Organizational Impact (en Inglés)
Alec Levenson (Autor)
·
Berrett-Koehler Publishers
· Tapa Blanda
Employee Surveys That Work: Improving Design, Use, and Organizational Impact (en Inglés) - Alec Levenson
23,48 €
24,72 €
Ahorras: 1,24 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 20 de Junio y el
Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Employee Surveys That Work: Improving Design, Use, and Organizational Impact (en Inglés)"
Poorly designed employee surveys frustrate participants, analysts, and executives and can end up doing more harm than good. Alec Levenson offers sensible, practical ways to make them more useful and accurate and counters a number of unhelpful but common practices. He provides specific advice for ensuring that the purpose and desired outcomes of surveys are clear, the questions are designed to provide the most relevant and accurate data, and the results are actionable. He also looks at a wealth of specific issues, such as the best benchmarking practices, the benefits of multivariate modeling for analyzing results, the linking of survey data with performance data, the best ways to measure employee engagement, the pros and cons of respondent anonymity, and much more.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.