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portada Ethics in Qualitative Research (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.9 x 16.8 x 1.3 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN
1446210898
ISBN13
9781446210895
N° edición
0002

Ethics in Qualitative Research (en Inglés)

Miller, Tina ; Birch, Maxine ; Mauthner, Melanie (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

Ethics in Qualitative Research (en Inglés) - Miller, Tina ; Birch, Maxine ; Mauthner, Melanie

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Ethics in Qualitative Research (en Inglés)"

This fresh, confident Second Edition of Ethics in Qualitative Research expands its focus on the theoretical and practical aspects of doing qualitative research in light of new ethical dilemmas facing researchers today. This engaging textbook explores key ethical dilemmas - including research boundaries, informed consent, participation, rapport and analysis - within the context of a rapidly changing research environment. The book effectively covers the ethical issues related to the data collection process, helping readers to address the ethical considerations relevant to their research.

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