Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: A Case Study Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781630919504

Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: A Case Study Approach (en Inglés)

Frank Dykes (Autor) · Jessica Rueter (Autor) · Staci Zolkoski (Autor) · Slack · Tapa Blanda

Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: A Case Study Approach (en Inglés) - Dykes, Frank ; Rueter, Jessica ; Zolkoski, Staci

Libro Físico

103,23 €

108,66 €

Ahorras: 5,43 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 84 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: A Case Study Approach (en Inglés)"

Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: A Case Study Approach provides a foundation in practical research-based methods to help today's teachers tailor their instruction to meet the needs of all learners. With an easy-to-understand format, Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers combines real-life case studies with practitioner-friendly wording to teach and describe assessment topics in a concise manner. Practical applications for use in classroom settings can also be found throughout the text. What's included in Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: Example progress monitoring charts Curriculum-based assessments, behavior charts, and norm-referenced assessments to guide the reader when extracting data and inform everyday teaching practices Activities to practice skills and self-reflect on learning objectives at the end of each chapter Everyday Assessment for Special Education and Inclusive Classroom Teachers: A Case Study Approach pairs rationale and research with real-life case studies and applications for practice to prepare pre-service teachers to meet the unique needs of every learner.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes