¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Excavating Whiteness: How White Teachers' Histories, Communities, and Relationships Frame Their Understandings about Race (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9781666909555

Excavating Whiteness: How White Teachers' Histories, Communities, and Relationships Frame Their Understandings about Race (en Inglés)

Cynthia H. Brock (Autor) · Elavie Ndura (Autor) · Julie L. Pennington (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

Excavating Whiteness: How White Teachers' Histories, Communities, and Relationships Frame Their Understandings about Race (en Inglés) - Pennington, Julie L. ; Brock, Cynthia H. ; Ndura, Elavie

Libro Físico

152,43 €

160,45 €

Ahorras: 8,02 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Excavating Whiteness: How White Teachers' Histories, Communities, and Relationships Frame Their Understandings about Race (en Inglés)"

Excavating Whiteness: How White Teachers' Histories, Communities, and Relationships Frame Their Understandings about Race follows a group of sixteen teachers, fourteen White, one African American, and one Native American teacher as they participated in a university summer course centered on examining the role of race in education. The voices and experiences of the teachers powerfully demonstrate their various views and stages of racial identity development. The teachers' interactions illustrate the difficulties they encountered, how they engaged with each other, and how and why they retreated from learning opportunities due their past, their relationships within previous learning communities, and within the newly created learning community of the course. Excavating Whiteness follows the story of a group of teachers working together to understand why race matters in their lives as educators. Their individual journeys through the course are representative of the myriad of ways White teachers respond to race and can provide others with insights into the nuanced ways race and identity are bound by personal history, experiences, and beliefs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes