Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Fashion Management: A Strategic Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
325
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781137508188
N° edición
1
Categorías

Fashion Management: A Strategic Approach (en Inglés)

Rosemary Varley; Ana Roncha; Natascha Radclyffe-Thomas; Liz Gee (Autor) · Red Globe Press · Tapa Blanda

Fashion Management: A Strategic Approach (en Inglés) - Rosemary Varley; Ana Roncha; Natascha Radclyffe-Thomas; Liz Gee

Libro Nuevo

47,49 €

49,99 €

Ahorras: 2,50 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Viernes 24 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Fashion Management: A Strategic Approach (en Inglés)"

This new textbook, authored by a team of expert researchers and lecturers based at the London College of Fashion, is one of the first in the field to examine strategic management in the context of the fashion industry, catering specifically for students hoping to work in the sector. International in approach, the text covers all aspects of strategic management, from growth strategy and financial management to brand and supply chain management. Fashion Management’s engaging style, page design and pedagogical framework makes it accessible to students at all levels, while the authors’ extensive expertise ensures that the content is always underpinned by rigorous academic research. Established key topics and significant contemporary issues – such as sustainability, the digital, and corporate social responsibility – are considered from both a theoretical and practical perspective, with real-world examples drawn from high-profile, global fashion organisations.This is an ideal core textbook for those studying on undergraduate and postgraduate degree courses in Fashion Management and Fashion Marketing. The book will also be an important supplementary resource for courses in Marketing, Retailing and Business Studies, with the fashion industry providing an effective context for students to engage with the application of theory.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes