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portada Fear and Trembling (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Philosophy
Año
2005
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Libro de Bolsillo
ISBN
0141023937
ISBN13
9780141023939
N° edición
1

Fear and Trembling (en Inglés)

Soren Kierkegaard (Autor) · Penguin · Libro de Bolsillo

Fear and Trembling (en Inglés) - Soren Kierkegaard

Filosofía

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Fear and Trembling (en Inglés)"

Throughout history, some books have changed the world. They have transformed the way we see ourselves - and each other. They have inspired debate, dissent, war and revolution. They have enlightened, outraged, provoked and comforted. They have enriched lives - and destroyed them. Now Penguin brings you the works of the great thinkers, pioneers, radicals and visionaries whose ideas shook civilization and helped make us who we are. The Father of Existentialism, Kierkegaard transformed philosophy with his conviction that we must all create our own nature; in this great work of religious anxiety, he argues that a true understanding of God can only be attained by making a personal 'leap of faith'.

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