¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Gifted Education in Lebanese Schools: Integrating Theory, Research, and Practice (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
122
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783319785912
N° edición
1

Gifted Education in Lebanese Schools: Integrating Theory, Research, and Practice (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés)

Sara El Khoury; Anies Al-Hroub (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Gifted Education in Lebanese Schools: Integrating Theory, Research, and Practice (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés) - Sara El Khoury; Anies Al-Hroub

Libro Nuevo

75,78 €

79,77 €

Ahorras: 3,99 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Gifted Education in Lebanese Schools: Integrating Theory, Research, and Practice (Springerbriefs in Psychology) (en Inglés)"

This Brief discusses research about gifted education in Lebanese schools. It provides an overview of the latest theories, definitions, and practices used to identify gifted students in Lebanese schools. Chapters begin by providing background information on the status of gifted education in Lebanon and the challenges gifted Lebanese children face. Subsequent chapters discuss recent and relevant international definitions of giftedness as well as common misconceptions and underrepresentation of giftedness. The Brief presents research study findings on the cultural definition of giftedness in the minds of Lebanese teachers. It also presents findings on current practices used to identify gifted learners in Lebanese schools.  It concludes with recommendations from the teachers that participated in the reported study as well as the authors’ proposal for a Lebanese elementary school policy for identification of gifted students. Gifted Education in Lebanese Schools is an informative resource for researchers, professionals, practitioners, and graduate students in the field of school psychology, educational psychology, gifted and special education, and social work. 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes