Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Global Developments in Nation Branding and Promotion: Theoretical and Practical Approaches (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
320
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.8 x 2.1 cm
Peso
0.83 kg.
ISBN13
9781668459027

Global Developments in Nation Branding and Promotion: Theoretical and Practical Approaches (en Inglés)

Masouras, Andreas ; Daskou, Sofia ; Pistikou, Victoria (Autor) · IGI Global · Tapa Dura

Global Developments in Nation Branding and Promotion: Theoretical and Practical Approaches (en Inglés) - Masouras, Andreas ; Daskou, Sofia ; Pistikou, Victoria

Libro Físico

324,25 €

341,31 €

Ahorras: 17,07 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 74 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Global Developments in Nation Branding and Promotion: Theoretical and Practical Approaches (en Inglés)"

By taking corporate marketing concepts and applying them to countries, nation branding is a way for these regions to enhance their reputations and project a desired image for international recognition. New modes of publicity and marketing geared towards geographic location fall into this category, leading nation branding to have vast benefits for the economies and societies of countries. New marketing strategies have emerged and are being adopted to consequently brand countries with the purpose of economic growth. By studying these emerging strategies and methods, nations can best develop a desired brand and reputation to foster growth and prosperity. Global Developments in Nation Branding and Promotion: Theoretical and Practical Approaches presents the functionality of nation branding in benefiting the positioning and identity promotion of nations. The chapters address theoretical considerations of the nature of nation brands and their implications in measuring branding inference. Covering topics such as country of origin association, memory politics, and international relations, this premier reference source is an excellent resource for brand managers, politicians, government officials, marketers, communication consultants, business leaders and executives, students and educators of higher education, researchers, and academicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes