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portada Gower Handbook of Call and Contact Centre Management (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
368
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1.75
ISBN
0566085100
ISBN13
9780566085109

Gower Handbook of Call and Contact Centre Management (en Inglés)

Calvert, Natalie (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Gower Handbook of Call and Contact Centre Management (en Inglés) - Calvert, Natalie

Libro Físico

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Reseña del libro "Gower Handbook of Call and Contact Centre Management (en Inglés)"

Call centres and contact centres form an important and rapidly growing part of today's business world. They present a range of management challenges, from strategic decisions about how to develop a customer strategy, business planning, through to detailed considerations of staffing levels and appropriate technology. This new handbook, the first of its kind, provides a unique insight giving expert opinions on how to get the most out of your contact centre operations. Natalie Calvert, a specialist in the field, has brought together a team of 35 experienced practitioners who provide invaluable knowledge, share their experiences and draw on real-life examples to suggest practical solutions on a wide range of topics. This handbook is an indispensible guide and reference for call and contact centre managers, HR specialists and senior executives responsible for marketing, sales or customer services. The handbook is divided into six parts: I The business plan II The people factor III Contact centre technology IV Standards, processes, and outsourcing V Building profitable customer relationships VI The future.

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El libro está escrito en Inglés.
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