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portada Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.4 cm
Peso
0.37 kg.
ISBN
9780521100335
ISBN13
9780521100335
N° edición
1

Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés)

Richard Salmon (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés) - Salmon, Richard

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés)"

This book examines the relationship between the writings of Henry James and the historical formation of mass culture. Throughout his career, James was concerned with such characteristically modern cultural forms as advertising, biography, and the new journalism. Richard Salmon's study situates James' fiction and criticism within the context of the contemporary debates surrounding these rival discursive practices. He explores both the nature of James' contribution to the critique of mass culture and offers a reassessment of the politics of James' cultural criticism.

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