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portada Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1997
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.6 x 15.9 x 1.9 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN
052156249x
ISBN13
9780521562492

Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés)

Richard Salmon (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés) - Salmon, Richard

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Henry James and the Culture of Publicity (en Inglés)"

This book examines the relationship between the writings of Henry James and the historical formation of mass culture. Throughout his career, James was concerned with such characteristically modern cultural forms as advertising, biography, and the new journalism. Richard Salmon's study situates James' fiction and criticism within the context of the contemporary debates surrounding these rival discursive practices. He explores both the nature of James' contribution to the critique of mass culture and offers a reassessment of the politics of James' cultural criticism.

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El libro está escrito en Inglés.
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