¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada How Shall we Then Care? A Christian Educator's Guide to Caring for Self, Learners, Colleagues, and Community (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
212
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781532682407
Categorías

How Shall we Then Care? A Christian Educator's Guide to Caring for Self, Learners, Colleagues, and Community (en Inglés)

Libro Nuevo

31,24 €

32,88 €

Ahorras: 1,64 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "How Shall we Then Care? A Christian Educator's Guide to Caring for Self, Learners, Colleagues, and Community (en Inglés)"

Though much has been written about ethic of care and its importance in education, little is available to guide Christian educators who desire to demonstrate a disposition of care toward self, learners, colleagues, and community. As this book makes clear, a Christian ethic of care serves to illuminate our relationship with God while also helping to flesh out what care looks like in various contexts, including and especially teaching and teacher education. How Shall We Then Care? invites engagement with questions not just about what teachers should know about care, but about how they are to care for those in their circle of influence, what it means to care, what counts as care, what practices nurture care, and how care is experienced. The authors are teachers and teacher educators who, like you, have struggled to find answers to these questions. The settings for these explorations span the spectrum from K-12 classrooms to Christian and public higher education, covering issues such as trauma-informed classroom practice, the use of role-playing games for teaching ethics, the transition from teacher candidate to novice teacher, the crucial interface between care and inclusive education, and the vital role empathy plays in educational care.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes