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portada Intrinsic Rewards in Games and Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
204
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9781716510700

Intrinsic Rewards in Games and Learning (en Inglés)

Kevin Miklasz (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Intrinsic Rewards in Games and Learning (en Inglés) - Miklasz, Kevin

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Intrinsic Rewards in Games and Learning (en Inglés)"

Although reward structures have generally been successful in games, the types of rewards used in education typically impede the learning process. New forms of educational rewards, like badges and micro-credentials, have generally failed to take root because of deep-seated design constraints in schools- the fact that you are using a badge is far less important than how you use a badge. This book makes the case that games have used well-designed, meaningful, intrinsic reward structures, while educational systems have often used poorly-designed, meaningless, extrinsic reward structures.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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