Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Ios Swift Game Development Cookbook: Simple Solutions for Game Development Problems (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
350
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 17.8 x 1.8 cm
Peso
0.58 kg.
ISBN13
9781491999080
N° edición
0003

Ios Swift Game Development Cookbook: Simple Solutions for Game Development Problems (en Inglés)

Paris Buttfield-Addison (Autor) · Jon Manning (Autor) · O'Reilly Media · Tapa Blanda

Ios Swift Game Development Cookbook: Simple Solutions for Game Development Problems (en Inglés) - Manning, Jon ; Buttfield-Addison, Paris

Libro Nuevo

78,06 €

82,17 €

Ahorras: 4,11 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ios Swift Game Development Cookbook: Simple Solutions for Game Development Problems (en Inglés)"

Ready to create amazing games for iOS? With Apple's Swift programming language, it's never been easier. This updated cookbook provides detailed recipes for managing a wide range of common iOS game-development issues, ranging from architecture design to graphics to performance--all revised for the latest version of Swift.You get simple, direct solutions to common problems found in iOS game programming. Need to figure out how to give objects physical motion, or want a refresher on gaming-related math problems? This book provides sample projects and straightforward answers. All you need to get started is some familiarity with iOS development and Swift.Lay out your game's structure and organize its contentsBuild your interface and customize menus with UIKitDesign your game to detect and respond to user inputWork with sound effects, music, and speech synthesisStore and access data for later use with iCloudCreate and animate 2D graphics with SpriteKitSimulate physics to make game movements feel realisticCreate and render 3D scenes with SceneKitTest users by designing an AI system that thinks aheadAdd game controllers, external displays, and augmented reality

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes