¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Learning and Intercultural Understanding in the Primary School: A Practical and Integrated Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367654986
N° edición
1

Language Learning and Intercultural Understanding in the Primary School: A Practical and Integrated Approach (en Inglés)

Wendy Cobb; Virginia Bower (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Language Learning and Intercultural Understanding in the Primary School: A Practical and Integrated Approach (en Inglés) - Wendy Cobb; Virginia Bower

Libro Nuevo

158,26 €

166,59 €

Ahorras: 8,33 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Learning and Intercultural Understanding in the Primary School: A Practical and Integrated Approach (en Inglés)"

Language Learning and Intercultural Understanding in the Primary School shows how to deliver a progressive and holistic embedded language curriculum. It provides guidance on inclusive approaches for students with English as an additional language, including native speakers in the target language as well as language awareness activities that maximise links with learning in English. Practical and accessible, it contains classroom examples, plans, resources and pedagogical approaches all underpinned by theory, research and practice. Each chapter examines specific themes relating to language, culture, identity and wellbeing, providing rich discussions and a range of perspectives. Case studies 'bring to life' the examples provided, and reflection points offer the reader the opportunity to pause and consider an idea, resource, or challenging concept before moving on. Presenting a lived narrative of shared voices, the authors invite readers to learn about their own cultural and linguistic identities and how these relate to their practice. This is a must-read for teachers, language specialists and school leaders who wish for a clear rationale for the role of language, culture, identity and wellbeing within and beyond the curriculum.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes