Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning and not Learning in the Heritage Language Classroom: Engaging Mexican-Origin Students: 121 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
262
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781788927635

Learning and not Learning in the Heritage Language Classroom: Engaging Mexican-Origin Students: 121 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés)

Kimberly Adilia Helmer (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Dura

Learning and not Learning in the Heritage Language Classroom: Engaging Mexican-Origin Students: 121 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés) - Kimberly Adilia Helmer

Libro Nuevo

204,78 €

215,56 €

Ahorras: 10,78 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 76 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning and not Learning in the Heritage Language Classroom: Engaging Mexican-Origin Students: 121 (Bilingual Education & Bilingualism) (en Inglés)"

Learning and Not Learning in the Heritage Language Classroom, a critical ethnography, describes the first year of a teacher-founded charter high school and presents a case-study of compulsory Spanish heritage language instruction with two Spanish-language teachers, one English dominant and the other Spanish dominant. The study follows the same cohort of Mexican-origin students to their humanities-English class, bringing into focus what works and what does not with this group of learners. Unlike many Spanish heritage language studies, the students in this book did not choose to take part in Spanish class and thus provide unusually raw feedback on their teachers and classes. The engagement and resistance of these students suggests pedagogical directions for engaging Spanish heritage language learners. The book will be of interest to scholars, administrators, students and teachers involved in the delivery and assessment of heritage language classes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes