Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Learning to Teach in the Digital Age: New Materialities and Maker Paradigms in Schools (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
268
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781433133183

Learning to Teach in the Digital Age: New Materialities and Maker Paradigms in Schools (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés)

Sean Justice (Autor) · Peter Lang Publishing Inc · Tapa Blanda

Learning to Teach in the Digital Age: New Materialities and Maker Paradigms in Schools (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés) - Sean Justice

Libro Nuevo

96,63 €

101,72 €

Ahorras: 5,09 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 13 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Learning to Teach in the Digital Age: New Materialities and Maker Paradigms in Schools (New Literacies and Digital Epistemologies) (en Inglés)"

Learning to Teach in the Digital Age tells the story of a group of K-12 teachers as they began to connect with digital making and learning pedagogies. Guiding questions at the heart of this qualitative case study asked how teaching practices engaged with and responded to the maker movement and digital making and learning tools and materials. Over the course of one school year, Sean Justice attended to the ebb and flow of teaching and learning at an independent K-12 girls school the northeastern United States. Teachers and administrators from across grade levels and academic domains participated in interviews and casual conversations, and opened their classrooms to ad hoc observations. In conducting the study, Justice interwove a sociomaterial disposition with new materialism, posthumanism, and new media theory. Methods were inspired by narrative inquiry and actor-network theory. Findings suggested that digital making and learning pedagogies were stabilizing at the school, but not in a linear way. Further, Justice suggests that the teaching practices that most engaged the ethos of twenty-first-century learning enacted a kind of learning we hear about from artists, writers, scientists, and mathematicians when they talk about what innovation feels like, leading to the proposition that a different kind of language is needed to describe the effects of digital materialities on teaching practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes