Compartir
Les Multinacionals de L'entreteniment: Futbol, Diplomacia, Identitat i Tecnologia: 267 (Manuals) (en Catalá)
Xavier Ginesta
(Autor)
·
Editorial Uoc, S.L.
· Tapa Blanda
Les Multinacionals de L'entreteniment: Futbol, Diplomacia, Identitat i Tecnologia: 267 (Manuals) (en Catalá) - Xavier Ginesta Portet
20,90 €
22,00 €
Ahorras: 1,10 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis ListasSe enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 03 de Junio y el
Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Les Multinacionals de L'entreteniment: Futbol, Diplomacia, Identitat i Tecnologia: 267 (Manuals) (en Catalá)"
Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de lentreteniment» en lèpoca de la globalització és lobjecte destudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacrònic de les diferents teories amb què sha afrontat lanàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de lentreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals daquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electrònics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Catalá.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.