Compartir
Managing Social Research: A Practical Guide (Social Research Today) (en Inglés)
Roger Tarling (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Managing Social Research: A Practical Guide (Social Research Today) (en Inglés) - Roger Tarling
174,03 €
183,19 €
Ahorras: 9,16 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 01 de Julio y el
Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Managing Social Research: A Practical Guide (Social Research Today) (en Inglés)"
An essential tool for those planning to undertake social research, this exceptional book tackles many of the specific concerns and issues that arise. A well structured text, it offers a comprehensive introduction to a range of important areas in project management, including: commissioning research preparing a tender or grant application risk and stakeholder analysis managing the field work and data analysis financial management ethics, confidentiality and copyright. This book provides a unique source of guidance for anyone seeking to commission, manage or carry out social research. It will especially benefit researchers working in a variety of different contexts, including those in academia, central or local government, 'quangos', public bodies or private consulting companies.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.