Compartir
Mass Communication in Israel: Nationalism, Globalization, and Segmentation (en Inglés)
Oren Soffer (Autor)
·
Berghahn Books
· Tapa Dura
Mass Communication in Israel: Nationalism, Globalization, and Segmentation (en Inglés) - Oren Soffer
168,38 €
177,24 €
Ahorras: 8,86 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis ListasSe enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 06 de Junio y el
Lunes 10 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Mass Communication in Israel: Nationalism, Globalization, and Segmentation (en Inglés)"
Mass communication has long been recognized as an important contributor to national identity and nation building. This book examines the relationship between media and nationalism in Israel, arguing that, in comparison to other countries, the Israeli case is unique. It explores the roots and evolution of newspapers, journalism, radio, television, and the debut of the Internet on both the cultural and the institutional levels, and examines milestones in the socio-political development of Hebrew and Israeli mass communication. In evaluating the technological changes in the media, the book shows how such shifts contribute to segmentation and fragmentation in the age of globalization. Oren Soffer is the head of Communication Studies at the Open University of Israel and a senior staff member at Bar-Ilan's School of Communication. He has been a visiting scholar in MIT's Comparative Media Studies program and held a position as lecturer at Manchester University (UK).
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.