¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Mind, Brain and Education in Reading Disorders Hardback (Cambridge Studies in Cognitive and Perceptual Development) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
352
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
2
ISBN
0521854792
ISBN13
9780521854795
N° edición
1

Mind, Brain and Education in Reading Disorders Hardback (Cambridge Studies in Cognitive and Perceptual Development) (en Inglés)

Fischer; Holmes Bernstein; Immordino-Yang (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Mind, Brain and Education in Reading Disorders Hardback (Cambridge Studies in Cognitive and Perceptual Development) (en Inglés) - Fischer; Holmes Bernstein; Immordino-Yang

Libro Nuevo

159,23 €

167,61 €

Ahorras: 8,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Mind, Brain and Education in Reading Disorders Hardback (Cambridge Studies in Cognitive and Perceptual Development) (en Inglés)"

One of the key topics for establishing meaningful links between brain sciences and education is the development of reading. How does biology constrain learning to read? How does experience shape the development of reading skills? How does research on biology and behaviour connect to the ways that schools, teachers and parents help children learn to read, particularly in the face of disabilities that interfere with learning? This book addresses these questions and illuminates why reading disorders have been hard to identify, how recent research has established a firm base of knowledge about the cognitive neuroscience of reading problems and the learning tools for overcoming them, and finally, what the future holds for relating mind, brain and education to understanding reading difficulties. Connecting knowledge from neuroscience, genetics, cognitive science, child development, neuropsychology and education, this book will be of interest to both academic researchers and graduate students.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes