¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Multilingualism and Assessment: Achieving Transparency, Assuring Quality, Sustaining Diversity - Proceedings of the Alte Berlin Conference may 2005 (Studies in Language Testing) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
362
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0521711924
ISBN13
9780521711920
N° edición
1

Multilingualism and Assessment: Achieving Transparency, Assuring Quality, Sustaining Diversity - Proceedings of the Alte Berlin Conference may 2005 (Studies in Language Testing) (en Inglés)

Lynda Taylor (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Multilingualism and Assessment: Achieving Transparency, Assuring Quality, Sustaining Diversity - Proceedings of the Alte Berlin Conference may 2005 (Studies in Language Testing) (en Inglés) - Lynda Taylor

Libro Físico

75,70 €

79,68 €

Ahorras: 3,98 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 50 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Multilingualism and Assessment: Achieving Transparency, Assuring Quality, Sustaining Diversity - Proceedings of the Alte Berlin Conference may 2005 (Studies in Language Testing) (en Inglés)"

This Studies in Language Testing volume explores the impact of multilingualism on language assessment. It considers ways of describing and comparing language qualifications to establish common levels of proficiency, balancing the need to set common standards and at the same time sustain linguistic diversity. Three broad themes are explored. Quality and diversity are addressed via avenues such as the quality of examinations and codes of practice, as well as the research on impact in various state certification projects. In relation to ethics and diversity, several papers focus on the complex relationships between linguistic identity and diversity on one hand, and immigration and citizenship policy on the other, as assessment increasingly interfaces with language proficiency requirements for citizenship and for active participation of newcomers in social, occupational and democratic processes. Transparency and diversity are examined through the relationship of examinations to the Common European Framework from a number of different perspectives.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes