¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Musician-Teacher Collaborations: Altering the Chord (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Libros de Textos
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781138631601
N° edición
1

Musician-Teacher Collaborations: Altering the Chord (en Inglés)

Catharina Christophersen (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Musician-Teacher Collaborations: Altering the Chord (en Inglés) - Catharina Christophersen

Libros de textos

Libro Nuevo

55,39 €

58,31 €

Ahorras: 2,92 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 01 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Musician-Teacher Collaborations: Altering the Chord (en Inglés)"

Musician-Teacher Collaborations: Altering the Chord explores the dynamics between musicians and teachers within educational settings, illustrating how new musical worlds are discovered and accessed through music-in-education initiatives. An international array of scholars from ten countries present leading debates and issues―both theoretical and empirical―in order to identify and expand upon key questions: How are visiting musicians perceived by various stakeholders? What opportunities and challenges do musicians bring to educational spaces? Why are such initiatives often seen as "saving" children, music, and education? The text is organized into three parts: Critical Insights presents new theoretical frameworks and concepts, providing alternative perspectives on musician-teacher collaboration. Crossing Boundaries addresses the challenges faced by visiting musicians and teaching artists in educational contexts while discussing the contributions of such music-in-education initiatives. Working Towards Partnership tackles some dominant narratives and perspectives in the field through a series of empirically-based chapters discussing musician-teacher collaboration as a field of tension. In twenty chapters, Musician-Teacher Collaborations offers critical insights into the pedagogical role music plays within educational frameworks. The geographical diversity of its contributors ensures varied and context-specific arguments while also speaking to the larger issues at play. When musicians and teachers collaborate, one is in the space of the other and vice versa. Musician-Teacher Collaborations analyzes the complex ways in which these spaces are inevitably altered.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes