Compartir
New Headway Academic Skills: Reading & Writing. Student's Book. Per le Scuole Superiori: Headway Academic Skills 2 Reading, Writing, and Study Skills Student's Book (en Inglés)
Emma Pathare; Gary Pathare; Lesley Curnick; Richard Harrison; Sarah Philpot (Autor)
·
Oxford University Press
· Tapa Blanda
New Headway Academic Skills: Reading & Writing. Student's Book. Per le Scuole Superiori: Headway Academic Skills 2 Reading, Writing, and Study Skills Student's Book (en Inglés) - Emma Pathare; Gary Pathare; Lesley Curnick; Richard Harrison; Sarah Philpot
Texto
32,19 €
33,88 €
Ahorras: 1,69 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis ListasSe enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 04 de Junio y el
Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis ListasSe enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 05 de Junio y el
Viernes 07 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "New Headway Academic Skills: Reading & Writing. Student's Book. Per le Scuole Superiori: Headway Academic Skills 2 Reading, Writing, and Study Skills Student's Book (en Inglés)"
Headway Academic Skills can be used independently, or alongside a general English coursebook such as New Headway or New Headway Plus.Designed for students moving on to academic studies or for those on a foundation programme, the series focuses on improving students' academic skills by:-Developing the specific skills required for academic studies through a wide range of topics relevant to higher education.-Exploring strategies to help students with new vocabulary, and to record, vary, and build their vocabulary.-Offering guidance in undertaking research, and in acknowledging sources.-Providing plenty of guided practice as well as freer practice to encourage learner independence.