¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Peer Play and Relationships in Early Childhood: International Research Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
231
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9783030423339

Peer Play and Relationships in Early Childhood: International Research Perspectives (en Inglés)

Ridgway, Avis ; Quiñones, Gloria ; Li, Liang (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Peer Play and Relationships in Early Childhood: International Research Perspectives (en Inglés) - Ridgway, Avis ; Quiñones, Gloria ; Li, Liang

Libro Nuevo

219,43 €

230,98 €

Ahorras: 11,55 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 53 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Miércoles 21 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Peer Play and Relationships in Early Childhood: International Research Perspectives (en Inglés)"

This book offers a rich collection of international research narratives that reveal the qualities and value of peer play. It presents new understandings of peer play and relationships in chapters drawn from richly varied contexts that involve sibling play, collaborative peer play, and joint play with adults. The book explores social strategies such as cooperation, negotiation, playing with rules, expressing empathy, and sharing imaginary emotional peer play experiences. Its reconceptualization of peer play and relationships promotes new thinking on children's development in contemporary worlds. It shows how new knowledge generated about young children's play with peers illuminates how they learn and develop within and across communities, families, and educational settings in diverse cultural contexts. The book addresses issues that are relevant for parents, early years' professionals and academics, including the role of play in learning at school, the role of adults in self-initiated play, and the long-term impact of early friendships. The book makes clear how recent cultural differences involve digital, engineering and imaginary peer play. The book follows a clear line of argument highlighting the importance of play-based learning and stress the importance of further knowledge of children's interaction in their context. This book aims to highlight the narration of peer play, mostly leaning on a sociocultural theoretical perspective, where many chapters have a cultural-historical theoretical frame and highlight children's social situation of development. Polly Björk-Willén, Linköping University, Sweden

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes