Compartir
Personal Brand Creation in the Digital Age: Theory, Research and Practice (en Inglés)
Mateusz Grzesiak (Autor)
·
Palgrave Pivot
· Tapa Dura
Personal Brand Creation in the Digital Age: Theory, Research and Practice (en Inglés) - Mateusz Grzesiak
77,95 €
82,05 €
Ahorras: 4,10 €
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 24 de Junio y el
Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Personal Brand Creation in the Digital Age: Theory, Research and Practice (en Inglés)"
Presenting a scientific exploration of personal branding and digital communication, this ground-breaking book aims to fill a gap between theory and practice. Describing how social media can increase brand profiles online, it explains basic terms before investigating the cultural context for online personal branding. With a special focus on YouTube, the author provides a comparative analysis of two countries (USA and Poland) to open further avenues for research into this growing area. An essential read for management and marketing scholars, this study outlines and explores the evolution of media in the digital age from a business perspective, and offers a thought-provoking analysis for those interested in social media.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.