¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Product Marketing Misunderstood: How to Establish Your Role, Authority, and Strategic Value (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.1 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781544526607

Product Marketing Misunderstood: How to Establish Your Role, Authority, and Strategic Value (en Inglés)

Richard King (Autor) · Bryony Pearce (Autor) · Product Marketing Alliance · Tapa Blanda

Product Marketing Misunderstood: How to Establish Your Role, Authority, and Strategic Value (en Inglés) - King, Richard ; Pearce, Bryony

Libro Físico

20,01 €

21,06 €

Ahorras: 1,05 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Product Marketing Misunderstood: How to Establish Your Role, Authority, and Strategic Value (en Inglés)"

Product marketing is not a new function. Just like sales, accounting, and so on, it's been around for decades. The only difference is perception. Ask anyone what a sales rep does, and they'll tell you they sell stuff. Ask about product marketers and...you'll get wildly different answers at best, blank expressions at worst.Anyone who really knows product marketing understands the tremendous value it adds to organizations, but not enough people seem to get it, which can make it notoriously hard for product marketing managers (PMMs) to get the recognition they deserve.Product Marketing Misunderstood helps you apply the tools of your own trade to your job-positioning, messaging, research, personas, and more-helping your entire organization value what you do. Created by the founder of the Product Marketing Alliance, this essential guide arms you with the tools you need to show colleagues past, present, and future that product marketing lies at the heart of your company.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes