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portada Psychology of the Media (Macmillan Insights in Psychology Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.65
ISBN
0230249868
ISBN13
9780230249868
N° edición
2010
Categorías

Psychology of the Media (Macmillan Insights in Psychology Series) (en Inglés)

David Giles (Autor) · Red Globe Press · Tapa Blanda

Psychology of the Media (Macmillan Insights in Psychology Series) (en Inglés) - David Giles

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Psychology of the Media (Macmillan Insights in Psychology Series) (en Inglés)"

From newspapers to social networking sites, the mass media play a huge role in shaping the way we see ourselves and others.In this engaging introduction, Giles explores our relationship with the media, looking at the effects of advertising, celebrity worship and media influence on violent behaviour.Whatever your level of study, this introduction will help you to evaluate the full reach of the media in our lives.

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