Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Public Relations and the History of Ideas (Routledge new Directions in pr & Communication Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
146
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367867416
N° edición
1

Public Relations and the History of Ideas (Routledge new Directions in pr & Communication Research) (en Inglés)

Simon Moore (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Public Relations and the History of Ideas (Routledge new Directions in pr & Communication Research) (en Inglés) - Simon Moore

Libro Nuevo

52,60 €

55,37 €

Ahorras: 2,77 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 02 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Public Relations and the History of Ideas (Routledge new Directions in pr & Communication Research) (en Inglés)"

This innovative book explores ten great works, by well-known thinkers and orators, whose impact has been intellectual, practical and global. Most of the works significantly precede public relations as a phrase or profession, but all are in no doubt about the force of planned public communication, and the power that lies with those managing the process.The works are stimulating and diverse and were written to address some of society's biggest challenges. Although not traditionally the focus of public relations research, they have all had a global impact as communicators and as the foundation for fundamental ideas, from spirituality to war and economics to social justice. Each addresses the implications of structured communication between organizations and societies, and scrutinizes or advocates activities that are now central to PR and its morality. They could not ignore PR, and PR cannot ignore them.This book will be essential reading for researchers and scholars in public relations and communication and will also be of inter-disciplinary interest to study in sociology, literature, philosophy, politics and history.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes