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portada Shops and the Malls: A Sociological Exploration of Indian Retail Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.9 cm
Peso
0.47 kg.
ISBN13
9789351281405

Shops and the Malls: A Sociological Exploration of Indian Retail Business (en Inglés)

Rachana Sharma (Autor) · Gyan Books · Tapa Dura

Shops and the Malls: A Sociological Exploration of Indian Retail Business (en Inglés) - Sharma, Rachana

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Reseña del libro "Shops and the Malls: A Sociological Exploration of Indian Retail Business (en Inglés)"

The Title 'Shops and the Malls: A Sociological Exploration of Indian Retail Business written by Rachana Sharma' was published in the year 2015. The ISBN number 9789351281405 is assigned to the Hardcover version of this title. This book has total of pp. 264 (Pages). The publisher of this title is Kalpaz Publications. This Book is in English. The subject of this book is Sociology / General, About The Book: - Of recent, Retail globalization has come to dominate academic and political discourse in I

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