¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social Justice Education, Globalization, and Teacher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9781681232898

Social Justice Education, Globalization, and Teacher Education (en Inglés)

Nganga, Lydiah ; Kambutu, John (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Social Justice Education, Globalization, and Teacher Education (en Inglés) - Nganga, Lydiah ; Kambutu, John

Libro Nuevo

80,19 €

84,41 €

Ahorras: 4,22 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social Justice Education, Globalization, and Teacher Education (en Inglés)"

A volume in Teaching and Learning Social Studies Series Editor: William B. Russell III, University of Central Florida The primary purpose of this book is to serve as a resource in teacher preparation programs. It is also intended to serve as an instructional resource in P‐12 education. The book will be especially useful in methods of teaching and foundational courses both at the elementary and secondary education levels. The book contains pertinent instructional topics, units and lessons in global education and social justice themes. The secondary purpose of this book is to serve as a resource for graduate students and researchers whose interest is global and social justice education. This unique book provides for an interdisciplinary approach to teacher education. Additionally, this book is intended to create a deeper sense of relevancy to issues of curriculum in teacher education. Together, global educators and social justice educators can forge pedagogical content knowledge that bridges the gap between affirming one's own identity and maintaining unity with the whole, thus exemplifying a robust notion of social justice. Consequently, content in this book will help pre‐service teachers to gain confidence and deeper knowledge around issues of global interest, responsibilities and uncertainties associated with their role as teachers who will teach children within the intersection of local and international neighborhoods.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes