¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion: A Pedagogy for Inclusion (Inclusive Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Tema
ciencias social
Colección
ciencias sociales
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0335214053
ISBN13
9780335214051
N° edición
1

Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion: A Pedagogy for Inclusion (Inclusive Education) (en Inglés)

Ann Lewis; Brahm Norwich (Autor) · Open University Press · Tapa Blanda

Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion: A Pedagogy for Inclusion (Inclusive Education) (en Inglés) - Ann Lewis; Brahm Norwich

Libro Físico

43,93 €

46,24 €

Ahorras: 2,31 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 9 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Special Teaching for Special Children? Pedagogies for Inclusion: A Pedagogy for Inclusion (Inclusive Education) (en Inglés)"

"I recommend this book as an important contribution to the debate on pedagogy in special education. It is largely well written and informative and rich with ideas and opinions." Educational Review What, if anything, is ‘special’ about teaching children with special or exceptional learning needs? This book addresses this question, looking at pupils’ special learning needs including low attainment, learning difficulties, language difficulties, emotional and behavioural problems and sensory needs. Some special needs groups (for example dyslexia) have argued strongly for the need for particular specialist approaches. In contrast, many proponents of inclusion have argued that ‘good teaching is good teaching for all’ and that all children benefit from similar approaches. Both positions fail to scrutinise this issue rigorously and coherently, and it is this aspect which distinguishes this book. Leading researchers in each special needs field defend and critique a conceptual analysis of teaching strategies used with particular learner groups with special educational needs. Summaries by the editors after each chapter link pedagogic strategies, knowledge and curriculum to key points from the chapter and pave the way for discussion. This book is indispensable reading for students, policy makers, researchers and professionals in the field of special educational needs and inclusion. Shortlisted for the TES / NASEN Book Awards 2005

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes