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portada Strategic Brand Management, 3rd Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
266
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.5 x 19.1 x 1.6 cm
Peso
0.67 kg.
ISBN13
9781936572632

Strategic Brand Management, 3rd Edition (en Inglés)

Alexander Chernev (Autor) · Cerebellum Press · Tapa Dura

Strategic Brand Management, 3rd Edition (en Inglés) - Chernev, Alexander

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Strategic Brand Management, 3rd Edition (en Inglés)"

In Strategic Brand Management (3rd Edition), Alexander Chernev, professor of marketing at the renowned Kellogg School of Management at Northwestern University, lays out a systematic approach to understanding the key principles of building enduring brands. This book presents a cohesive framework for brand management that delineates the unique role of brands as a means of creating market value. Topics covered include developing a meaningful value proposition, designing brand attributes, developing an impactful brand communication campaign, managing brand portfolios, cobranding, brand repositioning and realignment, managing brand extensions, measuring brand impact, the legal aspects of protecting the brand, and developing a strategic brand management plan. Clear, succinct, and practical, Strategic Brand Management is the definitive text on building strong brands.

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El libro está escrito en Inglés.
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