¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Summary: What Customers Really Want: Review and Analysis of McKain's Book (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
44
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.8 x 12.9 x 0.2 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9782511041628

Summary: What Customers Really Want: Review and Analysis of McKain's Book (en Inglés)

Businessnews Publishing (Autor) · Business Book Summaries · Tapa Blanda

Summary: What Customers Really Want: Review and Analysis of McKain's Book (en Inglés) - Businessnews Publishing

Libro Físico

20,82 €

21,91 €

Ahorras: 1,10 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 62 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 10 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Summary: What Customers Really Want: Review and Analysis of McKain's Book (en Inglés)"

The must-read summary of Scott McKain's book: "What Customers Really Want: How to Bridge the Gap Between What Your Organization Offers and What Your Clients Crave". This complete summary of the ideas from Scott McKain's book "What Customers Really Want" shows that there is a fundamental disconnection between what customers really want and what businesses currently offer. Customers want a personal connection with the people and the organisations they do business with so that the outcome is a compelling experience rather than a mere transaction. In his book, the author explores six major areas in which this business-to-consumer disconnection frequently occurs and how you can bridge the gap. This summary is a must-read for any business owner who wants to ensure that customers form a connection with the company and come back again and again. Added-value of this summary: - Save time- Understand key concepts- Expand your knowledge To learn more, read "What Customers Really Want" and discover the key to connecting with your customers and providing a great customer experience.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes