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portada surviving cancer the magic ingredients (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
98
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 13.3 x 0.5 cm
Peso
0.11 kg.
ISBN
1439240051
ISBN13
9781439240052

surviving cancer the magic ingredients (en Inglés)

Martha Nash (Autor) · Susan Baldwin Stroh (Ilustrado por) · Booksurge Publishing · Tapa Blanda

surviving cancer the magic ingredients (en Inglés) - Stroh, Susan Baldwin ; Nash, Martha

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "surviving cancer the magic ingredients (en Inglés)"

Surviving Cancer begins with the premise that you are the key magic ingredient in any healing. This how-to, inspirational and practical little volume helps the cancer patient, his care-givers, family and friends learn how to deal with the first news of the diagnosis, with choosing one's doctors or practitioners, with utilizing the healing power of pleasure and the help of friends and family, and with creating a life during treatment; even if terminally ill and especially after one is in remission.

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