¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Change and Dynamics of English Language Teaching Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9786202563734

Teacher Change and Dynamics of English Language Teaching Practices (en Inglés)

Huan Buu Nguyen (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Teacher Change and Dynamics of English Language Teaching Practices (en Inglés) - Nguyen, Huan Buu

Libro Nuevo

74,34 €

78,25 €

Ahorras: 3,91 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 55 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Change and Dynamics of English Language Teaching Practices (en Inglés)"

The first part of this book presents two case studies of teacher change about active learning in English for Specific Purposes classes. Its purpose is to encourage the lecturers to implement new strategies to engage students in greater responsibility for their own learning and academic enhancement. In the remaining of this book, other contributors value the impact of teacher beliefs on their practices with regard to critical reading, the role of text-based and task-based language teaching, and oral presentations in fostering students' active learning. We, authors, expect that this book provides teachers and students with insights into how changes in beliefs and practices and student learning are intertwined. This book is organized into five chapters. Chapter One focuses on teacher change about active learning. Chapter Two addresses the role of beliefs about critical reading on facilitating student learning. Chapter Three presents teachers' practices of text-based vocabulary instruction. Chapter Four is targeted at teachers' perceptions about task-based language teaching. Chapter Five details students' perceptions about oral presentations in speaking classes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes