¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teacher Education to Enhance Diversity in Stem: Applying a Critical Postmodern Science Pedagogy (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367621544
N° edición
1

Teacher Education to Enhance Diversity in Stem: Applying a Critical Postmodern Science Pedagogy (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés)

A. Anthony Ash Ii; Greg A. Wiggan; Marcia J. Watson-Vandiver (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Teacher Education to Enhance Diversity in Stem: Applying a Critical Postmodern Science Pedagogy (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés) - A. Anthony Ash Ii; Greg A. Wiggan; Marcia J. Watson-Vandiver

Libro Nuevo

159,18 €

167,56 €

Ahorras: 8,38 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 16 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teacher Education to Enhance Diversity in Stem: Applying a Critical Postmodern Science Pedagogy (Routledge Research in Stem Education) (en Inglés)"

Addressing underlying issues in science education and teacher training, which contribute to continued underrepresentation of racial and ethnic minority students in STEM and STEAM subjects and careers, this timely volume illustrates how a critical postmodern science pedagogy (CPSP) can be used effectively to raise awareness of diversity issues amongst preservice teachers. Using a case study design consisting of class observations, interviews, content analysis, questionnaires, and instructional interventions in preservice teacher training, the volume bridges science and multicultural education and investigates how curricular development and teacher preparation can be used to ensure that science education itself promotes diversity within STEM, and throughout education. Chapters also examine the intersections of science education and science literacy for both students and teachers and, in doing so, promote the importance of positive and accurate representation of diversity within science and research discourse. The book attempts to raise awareness regarding the need for meaningful curricular reform that creates real opportunities to address historical and scientific misinformation, while increasing diversity and inclusion in schools and society. This important text will be of interest to postgraduate students, researchers, scholars, and preservice teachers in the fields of science and mathematics education, STEM, multicultural education, teacher education, urban education, and the sociology of education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes