¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
200
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781800504226

Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom (en Inglés)

Miroslaw Pawlak Mariusz Kruk Joanna Zawodniak (Autor) · Equinox Publishing · Tapa Blanda

Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom (en Inglés) - Miroslaw Pawlak Mariusz Kruk Joanna Zawodniak

Libro Nuevo

39,87 €

41,97 €

Ahorras: 2,10 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teachers Reflecting on Boredom in the Language Classroom (en Inglés)"

This book investigates teacher and student boredom from the perspective of the teacher and illustrates how thinking about different aspects of this negative emotion might enhance reflective practices. The first part of the book is devoted to the role of positive and negative emotions in L2 learning, conceptualizations of boredom, theories accounting for this negative emotion, and a brief overview of student and teacher boredom-related studies carried out in educational psychology and L2 education. The second part is empirical in nature. It reports on a mixed-methods investigation which tapped learner and teacher boredom from the perspective of EFL secondary school practitioners. It focuses on: teacher-perceived causes of learners' boredom; causes of teachers' own boredom; ways in which teachers confront student boredom in the classroom; ways in which teachers deal with their own boredom; factors that underpin teacher and student boredom; and ways of combating student and teacher boredom. The third part of the book integrates teachers' recommendations with outcomes of previous research to propose a reflective practice model of dealing with boredom in the classroom as well as strategies that can be employed to minimize teacher boredom.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes