Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Teaching the Eighteenth Century Now: Pedagogy as Ethical Engagement (Transits: Literature, Thought & Culture, 1650-1850) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
196
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781684485031

Teaching the Eighteenth Century Now: Pedagogy as Ethical Engagement (Transits: Literature, Thought & Culture, 1650-1850) (en Inglés)

Parker Kate,Wallace Miriam L.,Potter Tiffany (Autor) · Bucknell University Press · Tapa Blanda

Teaching the Eighteenth Century Now: Pedagogy as Ethical Engagement (Transits: Literature, Thought & Culture, 1650-1850) (en Inglés) - Parker Kate,Wallace Miriam L.,Potter Tiffany

Libro Nuevo

40,38 €

42,50 €

Ahorras: 2,13 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 24 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Teaching the Eighteenth Century Now: Pedagogy as Ethical Engagement (Transits: Literature, Thought & Culture, 1650-1850) (en Inglés)"

In this timely collection, teacher-scholars of "the long eighteenth century," a Eurocentric time frame from about 1680 to 1832, consider what teaching means in this historical moment: one of attacks on education, a global contagion, and a reckoning with centuries of trauma experienced by Black, Indigenous, and immigrant peoples. Taking up this challenge, each essay highlights the intellectual labor of the classroom, linking textual and cultural materials that fascinate us as researchers with pedagogical approaches that engage contemporary students. Some essays offer practical models for teaching through editing, sensory experience, dialogue, or collaborative projects. Others reframe familiar texts and topics through contemporary approaches, such as the health humanities, disability studies, and decolonial teaching. Throughout, authors reflect on what it is that we do when we teach--how our pedagogies can be more meaningful, more impactful, and more relevant. Published by Bucknell University Press. Distributed worldwide by Rutgers University Press.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes