Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Fac, LinkedIn, and Other Social Networks (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.1 x 15.2 x 1.9 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9780814433324

The Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Fac, LinkedIn, and Other Social Networks (en Inglés)

Shannon Belew (Autor) · Amacom · Tapa Blanda

The Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Fac, LinkedIn, and Other Social Networks (en Inglés) - Belew, Shannon

Libro Nuevo

28,29 €

29,78 €

Ahorras: 1,49 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 31 de Mayo y el Miércoles 19 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Fac, LinkedIn, and Other Social Networks (en Inglés)"

This book presents a detailed methodology for growing sales and expanding their customer base via Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, and other social media platforms.Internet marketing strategies have evolved well past the days of purchasing banner space on popular websites and hoping the right customers stumble upon it during their late-night searches. With the explosion of social media platforms, businesses can now tap into specific online communities and be confident that they are communicating directly and regularly with their target audience.Citing enlightening research and real-world examples, The Art of Social Selling will show you how to: Use content and conversations to build online relationships that transition to salesExecute realistic sales strategies for each of the major social media platformsSpot social media trends that may influence future buying behaviorsSell online in B2B and B2C environmentsTurn social shares (likes, favorites, +1s) into social salesSet tangible goalsUse online tools and analytics to track social influencers and identify relevant conversations as they are happeningComplete with a chapter dedicated to capturing mobile sales--a segment currently exploding as the adoption of smartphones and tablets continues to grow--this invaluable guide is a must-have resource for sales professionals in every industry.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes