Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The it Support Handbook: A How-To Guide to Providing Effective Help and Support to it Users (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
197
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781484251324
N° edición
1

The it Support Handbook: A How-To Guide to Providing Effective Help and Support to it Users (en Inglés)

Mike Halsey (Autor) · Apress · Tapa Blanda

The it Support Handbook: A How-To Guide to Providing Effective Help and Support to it Users (en Inglés) - Mike Halsey

Libro Nuevo

52,32 €

55,07 €

Ahorras: 2,75 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The it Support Handbook: A How-To Guide to Providing Effective Help and Support to it Users (en Inglés)"

Become a more effective tech professional by learning how to provide the most useful IT support for your users. You'll learn how to efficiently and effectively deal with any type of problem, including operating systems, software, and hardware. IT support is often complex, time-consuming, and expensive, but it doesn't have to be with the right processes in place.Whether you're an individual, part of an IT support team, or managing staff supporting PC users in their homes, The IT Support Handbook will help you understand the right way to approach, troubleshoot, and isolate problems so they can be handled efficiently, with least disruption and cost to your business. You'll make yourself popular with your colleagues, and keep your customers and users happy and productive. What You'll LearnManage reporting, and keep a record of issues that occurProvide effective remote support for users away from home or working in another officeUse error and system reporting in Windows to obtain high-quality, relevant informationSpot patterns in user behavior that may be causing difficult-to-diagnose problemsBe familiar with best practices to make you a better support professionalWho This Book Is ForIT professionals, IT support (on-site and remote), and system administrators who manage support teams. No prior knowledge is required.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes