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portada The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
400
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
24.1 x 16.3 x 2.9 cm
Peso
0.68 kg.
ISBN
1400069289
ISBN13
9781400069286
N° edición
1

The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business (en Inglés)

Charles Duhigg (Autor) · Random House · Tapa Dura

The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business (en Inglés) - Duhigg, Charles

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Reseña del libro "The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business (en Inglés)"

NEW YORK TIMES BESTSELLER - MORE THAN 3 MILLION COPIES SOLD - This instant classic explores how we can change our lives by changing our habits."Few [books] become essential manuals for business and living. The Power of Habit is an exception."--Financial Times A WALL STREET JOURNAL AND FINANCIAL TIMES BEST BOOK OF THE YEAR In The Power of Habit, award-winning business reporter Charles Duhigg takes us to the thrilling edge of scientific discoveries that explain why habits exist and how they can be changed. Distilling vast amounts of information into engrossing narratives that take us from the boardrooms of Procter & Gamble to the sidelines of the NFL to the front lines of the civil rights movement, Duhigg presents a whole new understanding of human nature and its potential. At its core, The Power of Habit contains an exhilarating argument: The key to exercising regularly, losing weight, being more productive, and achieving success is understanding how habits work. As Duhigg shows, by harnessing this new science, we can transform our businesses, our communities, and our lives.
Charles Duhigg
  (Autor)
Ver Página del Autor
Periodista de investigación de The New York Times, ganador del Premio Pulitzer y autor del bestseller El poder de los hábitos. Graduado en la universidad de Yale y en la escuela de negocios de Harvard, ha sido galardonado con varios premios, entre ellos el de la NAS, la academia nacional de ciencias de Estados Unidos, el Premio Nacional de Periodismo y el George Polk. Vive en Brooklyn con su esposa y sus dos hijos.
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