Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Primary ICT & E-Learning Co-Ordinator′s Manual: Book One, a Guide for New Subject Leaders (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
29.5 x 21.3 x 1.0 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN
1412935636
ISBN13
9781412935630

The Primary ICT & E-Learning Co-Ordinator′s Manual: Book One, a Guide for New Subject Leaders (en Inglés)

James Wright (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Blanda

The Primary ICT & E-Learning Co-Ordinator′s Manual: Book One, a Guide for New Subject Leaders (en Inglés) - Wright, James

Libro Nuevo

48,82 €

51,39 €

Ahorras: 2,57 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 23 de Mayo y el Lunes 03 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Primary ICT & E-Learning Co-Ordinator′s Manual: Book One, a Guide for New Subject Leaders (en Inglés)"

Every primary school has the daunting task of embedding ICT and E- Learning into their curriculum. This practical manual is the first part of a 2-volume set that together makes up a detailed 2-year training programme for primary ICT and E-learning co-ordinators. The books combine key strategies and information with a weblog discussion from a group of ′virtual′ co-ordinators who share their problems, fears and successes over the two-year programme, based on the author′s wide experience of working with new co-ordinators and experienced staff on training programmes and in general support. Book 1 is designed specifically for co-ordinators new to the role who need starting points and broad support. It presents a structured training programme split over three terms, guiding co-ordinators through the key stages of developing and implementing ICT policy and practice, including: o auditing existing school systems o reviewing and revising the school policy for ICT o reviewing the ways in which ICT is used as a teaching and learning tool across the curriculum o examining methods for the management of technical support services o establishing a clear overview of standards in ICT, including a review of assessment procedures, moderating work, monitoring teaching and learning and creating E Portfolios. The books have a companion website, which will offer downloadable versions of the photocopiable sheets from the book, as well as links to other sources of help and advice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes