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portada The Re-Emergence of Virtual Reality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
112
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138542259
N° edición
1

The Re-Emergence of Virtual Reality (en Inglés)

Leighton Evans (Autor) · Routledge · Tapa Dura

The Re-Emergence of Virtual Reality (en Inglés) - Evans, Leighton

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Re-Emergence of Virtual Reality (en Inglés)"

In this short book, Evans interrogates the implications of VR's re-emergence into the media mainstream, critiquing the notion of a VR revolution by analysing the development and ownership of VR companies while also exploring the possibilities of immersion in VR and the importance of immersion in the interest and ownership of VR enterprises. He assesses how the ideologies and desires of both computer programmers and major Silicon Valley industries may influence how VR worlds are conceived and experienced by users while also exploring the mechanisms that create the immersive experience that underpins interest in the medium.

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