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portada The Theology of the Gospel of John Paperback (New Testament Theology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1995
Idioma
Inglés
N° páginas
218
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1
ISBN
0521357764
ISBN13
9780521357760

The Theology of the Gospel of John Paperback (New Testament Theology) (en Inglés)

Dwight Moody Smith (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

The Theology of the Gospel of John Paperback (New Testament Theology) (en Inglés) - Dwight Moody Smith

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Reseña del libro "The Theology of the Gospel of John Paperback (New Testament Theology) (en Inglés)"

D. Moody Smith lucidly explains the theological ideas of the Gospel of John, one of the most important documents of the New Testament. He concentrates on its presentation of Jesus as the Christ, and deals also with such topics as God, the scriptures, the Church, and the spirit. These topics are related insofar as possible to the specific setting in which the Gospel was written, since one cannot understand such theological concepts in the abstract. The book is an ideal introduction to the question of the origin of the Gospel of John as well as its theology.

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